OGŁOSZENIE KIEROWNIKA MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W HELU
NA STANOWISKO SAMORZĄDOWE POMOCNICZE ASPIRANT PRACY SOCJALNEJ.
1.Przedmiot naboru:
- Stanowisko: aspirant pracy socjalnej;
- Liczba stanowisk: 2;
- Miejsce wykonywania pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Helu,
ul. Kuracyjna 1; - Podstawa zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony z możliwością późniejszego zatrudnienia na czas nieokreślony, na pełen etat;
- Planowane zatrudnienie od kwietnia 2024 roku.
2. Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie;
- Nieposzlakowana opinia;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia;
- Brak pozbawienia władzy rodzicielskiej, brak skazania za przestępstwo przeciwko wolności seksualnej lub obyczajności albo za umyślne przestępstwo z użyciem przemocy wobec osoby lub przestępstwo popełnione na szkodę małoletniego lub we współdziałaniu z nim, a także brak orzeczenia zakazu prowadzenia działalności związanej z wychowywaniem, leczeniem, edukacją małoletnich lub opieką nad nimi, lub obowiązku powstrzymywania się od przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, a także zakazu kontaktowania się z określonymi osobami lub zakazu opuszczenia określonego miejsca pobytu bez zgody sądu;
- Wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie. W przypadku ukończenia wyżej wymienionych kierunków studiów po 31.12.2013 r. wymagane będzie podjęcie studiów podyplomowych z zakresu metodyki i metodologii pracy socjalnej w uczelni realizującej studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej na koszt pracodawcy;
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- Umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna itp.).
3. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość ustawy o pomocy społecznej, ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej, ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej oraz aktów wykonawczych do w/wym. ustaw;
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym charakterze;
- Posiadanie cech osobowości i umiejętności psychospołeczne: dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, sprawna obsługa klienta, dyskrecja, konsekwencja w realizacji zadań, samodzielność w podejmowaniu rozstrzygnięć w ramach prowadzonych zadań, terminowość, rzetelność, kreatywność, samodyscyplina, odporność na stres;
- Poprawna komunikacja pisemna, umiejętność interpretowania i stosowania przepisów prawnych;
- Nastawienie na własny rozwój, chęć podnoszenia kwalifikacji.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, w tym w szczególności prowadzenie postepowań administracyjnych z zakresu pomocy społecznej;
- Przygotowywanie list wypłat przyznawanych świadczeń;
- Sporządzenie wymaganych sprawozdań;
- Przygotowywanie materiałów statystycznych i analitycznych;
- Prowadzenie korespondencji w elektronicznym zarządzaniu dokumentami.
5.Warunki pracy:
- Czas pracy: pełny wymiar- przeciętnie 40 godzin tygodniowo;
- Bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientami;
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy;
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi co najmniej 6%;
6.Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny;
- Życiorys („CV” z opisem przebiegu pracy zawodowej, jeśli kandydat taką wykonywał);
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w załączeniu;
- Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych;
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
- Świadectwa pracy lub zaświadczenia dot. zatrudnienia, jeśli kandydat takie posiada (lub kopie poświadczenia za zgodność z oryginałem);
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na tym stanowisku;
- Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w ofercie pracy wykraczających poza katalog wskazany w art.22(1) par.1 Kodeksu pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art.6 ust. 1 lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych- Dz.Urz. UE L119 z 05.04.2016,str.1) w związku z art. 1 ust.1 ustawy z dnia 10 maja 2018 r., o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz.1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., Nr, poz.1282).
7. Miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Helu, 84-150 Hel, ul. Kuracyjna 1 z dopiskiem: „Nabór na stanowisko aspiranta pracy socjalnej” w terminie do 15 marca 2024 roku do godz.13:00.
Składane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem a kopie dokumentów własnoręcznie potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy. Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Helu zastrzega sobie prawo zaproszenia do rozmowy tylko wybranych kandydatów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.: 58 677 279.
Kierownik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Helu
Irena Lenc
Załączniki do pobrania
L.p | Plik | Format | Rozmiar | Użytkownik | Data dodania | Liczba pobrań |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | kwestionariusz osobowy I.docx | docx | 20.5 KB | Agata Osiewała | 2024-02-16 09:54:22 | 35 |
Metryka
Akcja | Użytkownik | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu | Agata Osiewała | 2024-02-16 09:48:31 |
Ostatnia aktualizacja | Agata Osiewała | 2024-02-16 13:47:45 |
Autor dokumentu | Irena Lenc | 2024-02-16 |